Meer bezoekers L1-site door iPhone

De iPhone, de nieuwste mobiele telefoon van Apple die op 11 juli werd geïntroduceerd in Nederland, heeft voor extra drukte gezorgd op de regionale nieuwssite van L1.
Gemiddeld worden doorgaans 6000 nieuwsberichten in een week bekeken via mobiele telefoons met ingebouwd internet. Door de iPhone is dat aantal, volgens de Nedstatgegevens, gestegen naar 11.000 per zeven dagen. Behalve nieuws is ook het weer populair onder de mobiele bezoekers.
www.l1.nl

De Digitale Organisatie

De ontwikkelingen in de media zorgen er voor dat bestaande businessmodellen tegen het licht gehouden worden. Dat er in de nabije toekomst niet meer gewed kan worden op één paard, traditionele TV, lijkt evident. Uitbreiding van het portfolio op basis van een multiplatformmodel (zelfde, of aangepaste, basis content in verschillende gedaanten op verschillende kanalen) dient dan ook, in combinatie met versterking van het huidige TV en radio aanbod, speerpunt te zijn in de mediastrategie van de komende jaren. Lees het eerste artikel uit de serie over de digitale ontwikkelingen in de media en de gevolgen voor het mediabedrijf: De digitale redactie.

AUTO twee-punt-nul

In Italie heeft het bedrijf TEXA een aantal vooruitstrevende producten op de markt gebracht waarmee automatisch gebreken in de auto kunnen worden vastgesteld. Met behulp van mobiele ICT technieken en ondermeer Google kan de monteur de informatiesystemen van de auto uitlezen en een diagnose van het mankement maken. Via een mobiele infrastructuur kan de monteur vervolgens via internet een Wiki raadplegen waardoor met behulp van anderen oplossingen voor het probleem worden aangedragen. Ook kan hij zijn eigen oplossing weer toevoegen aan de Wiki. Via Google worden alle oplossingen in een webbased database ondergebracht. De informatie in deze database is makkelijk doorzoekbaar en wordt in 24 talen weergegeven.

Bron: TWA nieuws

Categorieën IT
Page generated in 1,158 seconds. Stats plugin by www.blog.ca