Snow Leopard Korte Uitpakparty

Snow Leopard Korte Uitpakparty

Vandaag kwam de postbode met het lang verwachte pakketje van Apple. Snow Leopard was in de house en dus begon ik meteen met installeren. Wel met Time Machine nog snel een reservekopie gemaakt, maar daarna kon het feest beginnen.
Als je naar onder……

Bereik Hulu.com blijft maar groeien

Bereik Hulu.com blijft maar groeien

Het bereik van videoplatform Hulu.com blijft maar groeien. Inmiddels hebben ze meer kijkers dan Time Warner, het op 2 na grootste kabelbedrijf in de VS. Volgens comScore hebben er in juli zo’n 38 miljoen mensen video’s bekeken via Hulu……

Snow Leopard: Software die Niet Werkt

Snow Leopard: Software die Niet Werkt

Telkens als er een nieuw operatingsysteem op de markt komt, is er wel software die niet werkt. Dus ook nu is het niet verrassend dat er al een lijst is met programma’s die niet compatibel zijn met Snow Leopard.
Apple geeft zelf op hun s……

Snow Leopard: Software die Niet Werkt

Snow Leopard: Software die Niet Werkt

Telkens als er een nieuw operatingsysteem op de markt komt, is er wel software die niet werkt. Dus ook nu is het niet verrassend dat er al een lijst is met programma’s die niet compatibel zijn met Snow Leopard.
Apple geeft zelf op hun s……

Eerste editie van What’s Next

Eerste editie van What's Next

De eerste editie van What’s Next zal plaats gaan vinden op dinsdag 29 september bij Media Plaza in Utrecht. What’s Next is een 5 uur-durend seminar waar uiteenlopende sprekers de revue passeren met een visie op crossmedia en customer ……

Interview Kees Klomp: Barsten van de authenticiteit

“Marketing gaat niet over wat ik mensen kan verkopen, maar wat ik voor mensen kan betekenen”. Kees Klomp, founder van Karmanomics is marketing en branding expert. Klomp verdiende zijn sporen bij FHV. In dit eerste interview in hopelijk een lange reeks, komen uiteenlopende onderwerpen naar voren. Zoals boeddhisme en business. Klomp: “Ik blijf wel fucking aards”. Zijn idealen: “De Ben & Jerry’s van deze wereld moeten de voorbeelden worden voor andere entrepreneurs”. Personal branding tips “Je moet barsten van de authenticiteit”. Maar ook over hoe je als bedrijf met klanten moet omgaan: “Je moet echt houden van je klanten”. Lees meer over: Interview Kees Klomp: Barsten van de authenticiteit.

Publieke Omroep introduceert Embedplayer

UitzendinggemistOp 27 augustus 2009 presenteerde de Publieke Omroep de programmering voor het seizoen 2009/2010. Vlak voor de presentatie had ik een interview met Michel Mol, directeur Innovatie & Nieuwe Media van de Publieke Omroep. In dit gesprek kondigt Mol de introductie van de nieuwe Embedplayer aan. Met deze player is het mogelijk om uit 400.000 uur materiaal uitzendingen en/of delen daarvan in externe omgevingen te embedden. Lees meer

Page generated in 1,118 seconds. Stats plugin by www.blog.ca