Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

De PS3 lijkt herondekt. De flinke toename aan nieuwe games en updates als ook de ontdekking dat een gameconsole inclusief Blu-Ray een mooie combi is, lijkt de PS3 te gaan redden. Producent Sony pakt groots uit met 3D-TV -die wel werkt- en combinee……

Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

De PS3 lijkt herondekt. De flinke toename aan nieuwe games en updates als ook de ontdekking dat een gameconsole inclusief Blu-Ray een mooie combi is, lijkt de PS3 te gaan redden. Producent Sony pakt groots uit met 3D-TV -die wel werkt- en combinee……

Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

De PS3 lijkt herondekt. De flinke toename aan nieuwe games en updates als ook de ontdekking dat een gameconsole inclusief Blu-Ray een mooie combi is, lijkt de PS3 te gaan redden. Producent Sony pakt groots uit met 3D-TV -die wel werkt- en combinee……

Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

Sony patched de PS3-game Pain naar 3D

De PS3 lijkt herondekt. De flinke toename aan nieuwe games en updates als ook de ontdekking dat een gameconsole inclusief Blu-Ray een mooie combi is, lijkt de PS3 te gaan redden. Producent Sony pakt groots uit met 3D-TV -die wel werkt- en combinee……

Volkswagen Magazine voor de iPad

Autofabrikant Volkswagen lanceerde afgelopen week een eigen interactief magazine voor de iPad. De naam van het magazine is DAS hetgeen staat voor Digital Automotive Space en tevens een verwijzing is naar Volkswagen’s slogan ‘Das Auto’. Elk kwartaal komt er een nieuwe uitgave, steeds met vijf hoofdstukken. Volgens Luca de Meo, marketingmanager voor de personenautodivisie van Volkswagen, is het interactieve magazine niet alleen om het imago gelanceerd. De technologie maakt het steeds meer mogelijk om de interactie aan te gaan met de consument. Dat levert klantenbinding op aldus De Meo in W&V. Het magazine dat is gemaakt door het Nederlandse Readershouse Brand Media, verschijnt ook op andere tablets en als internetmagazine (via: iPad Planet).

Het is overigens niet het eerste interactieve automagazine voor de iPad. Eerder kwam ook BMW met een speciaal magazine voor de iPad. Wel is het Volkswagen Magazine het eerste magazine dat echt interactief is en de technische mogelijkheden van de iPad benut. Een korte video-impressie: Lees meer over: Volkswagen Magazine voor de iPad.

In China lanceren ze de iPed

In China lanceren ze de iPed

De iPad is sinds dit weekend ook in Japan beschikbaar. De lancering is daar uiteraard uitgezonden evenals de lancering van een ander product in het nabijgelegen China: De iPed.Het is een tablet die wordt verstuurd in een bijna identieke iPad verpa……

Hoe strik je een investeerder?

Dagobert-DuckDe gemiddelde investeerder krijgt per jaar honderden businessplannen toegestuurd. Maar vaak wordt in minder dan één procent geïnvesteerd. Hoe zorg je dat jouw businessplan bovenop de stapel komt? Tien regels om een investeerder te strikken.

Lees meer

IAB Taskforce Social vandaag van start

IAB Taskforce Social vandaag van start

Na een periode van intensieve voorbereidingen gaat de IAB Taskforce Social vandaag officieel van start. Dit voorjaar werd met belanghebbenden in de social media markt geïnventariseerd wat de voornaamste behoeften zijn en welke activiteiten da……

Page generated in 1,810 seconds. Stats plugin by www.blog.ca