3 Oscars voor The Social Network

3 Oscars voor The Social Network

The Social Network, de film over Mark Zuckerberg en Facebook, heeft vannacht drie van de acht Oscarnominaties weten te verzilveren: beste scenariobewerking, beste soundtrack en beste montage.
Grote winnaar was The King’s Speech die Oscars……

JP Morgan en het aandeel van 10% in Twitter

JP Morgan en het aandeel van 10% in Twitter

Veel Buzz vandaag in alle grote amerikaanse kranten over hoe ze bij JP Morgan bezig zijn een aandeel van 10% in Twitter te verkrijgen voor 450 miljoen dollar.Maar volgens bronnen van Techcrunch klopt er niks van deze verhalen omdat Twitter met……

Erfgoed en crowdsourcing

Erfgoed en crowdsourcing: op het eerste gezicht een onverwachte combinatie. De erfgoedsector bestaat immers voornamelijk uit musea, bibliotheken, archieven en culturele instellingen. Die associeer je niet direct met hippe ideeën als ‘crowdsourcing’. Toch zijn musea en archieven allang niet meer de stoffige plekken die het misschien ooit waren. Vorig jaar liet Paul Stork in een artikel al zien hoezeer de erfgoedsector met haar tijd is meegegaan. Sterker nog: in sommige opzichten lopen musea voorop met het inzetten van nieuwe technologieën als QR-codes en Augmented Reality. Lees meer

YouTube gaat Netflix achterna

YouTube gaat Netflix achterna

Volgens de New York Post wil YouTube een abonnementservice starten waar ze films gaan streamen a la Netflix en Amazon’s nieuwe dienst. Het plan is om het eerst in de UK en de rest van Europa uit te brengen omdat er daar minder concurrentie is en……

Hoogste tijd voor een Klanten Service Waarborg!

Groeiende politieke druk op de klantenservice wereld is een potentiële bedreiging voor de ontwikkeling van het vakgebied contact centers, zeker als een politicus als Martijn van Dam gehoor vindt en zijn pleidooi voor een vast tarief in telefonische dienstverlening gehonoreerd ziet. Daarom is het noodzakelijk dat de belangbehartigers van contact centers, verenigd binnen de Klanten Service Federatie, nú pro-actief actie ondernemen. Ze dienen –bijvoorbeeld in de vorm van een Klanten Service Waarborg- transparantie in contact center dienstverlening af te dwingen. Uiteindelijk is men daar zelf ook bij gebaat! Lees meer over: Hoogste tijd voor een Klanten Service Waarborg!.

Page generated in 1,194 seconds. Stats plugin by www.blog.ca