Online privacy: tot aan de kleur van je onderbroek?

Ik draag vandaag een roze onderbroekHoe veilig zijn onze manoeuvres op internet? Wat belooft betrouwbaar te zijn is dat niet altijd. De Diginotar-affaire heeft dat duidelijk gemaakt. Veiligheid en privacy op internet zijn twee loten aan dezelfde stam. Voor het behoud van privacy wordt (terecht) met argwaan gekeken naar de groten: Google en Facebook. De laatste roept met Facebook Timeline en tracking cookies opnieuw vragen op over veiligheid en privacy. Maar met het het gebruik van een paar kleinere toepassingen heb je evenmin de garantie dat het goed gaat. Kortom: moeten we langzamerhand niet accepteren dat ons surfgedrag lek is en lek zal blijven? Lees meer

Week 39/2011 Viral Friday | Carlsberg, Puss In Boots & PS3

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met LaComunidad, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Heb je een tip? Stuur ‘m naar viralfriday@marketingfacts.nl. De nummer 1 positie in de Viral Friday van deze week is voor Carlsberg. Op de 2e plaats staat deze viral van de aankomende film Puss In Boots. En met de video van Sony’s Playstation 3 teaser sluiten we de top 3 van deze week af. Benieuwd naar de complete top 5 van deze week? Kijk dan snel verder! Nostalgisch gevoel? Bekijk deze week in 2008, 2009 en/of 2010. Lees meer over: Week 39/2011 Viral Friday | Carlsberg, Puss In Boots & PS3.

De laatste uren van KINK FM

De laatste uren van KINK FM

Vandaag is de laatste uitzenddag van KINK FM. De Nederlandse Messenger of Music staat vandaag enkel nog in het teken van de Kink 1600. Tegen middernacht sluit het radiostation met de nummer 1 uit de lijst die door luisteraars is samengesteld. Voor iedereen die de laatste uitzenduren van KINK nog wil meepakken, via kinkfm.com kan je de finaleuitzending via een livestream…

Fans creëren? 10 loyalty lessen van Mick, Michael en Madonna

Jackson verkocht 750.000 concertkaarten in 4 uur tijd. De ‘Stones’ gaan al 30 jaar ‘uitverkocht’ op wereldtournee. Wat maakt hen zo succesvol? Waarom hebben zij ‘fans’ en heeft uw bedrijf ‘klanten’? In dit blog leest u over de 10 lessen in loyaliteit die u als marketeer kunt trekken uit de successen van ’s werelds grootste bands en artiesten. Praktisch, haalbaar en verrassend helder. Lees meer over: Fans creëren? 10 loyalty lessen van Mick, Michael en Madonna.

Hyves Voorspellen nu al groot succes

Hyves Voorspellen nu al groot succes

Voetbal is een van de meest besproken onderwerpen op Hyves, dat was de reden dat begin augustus Hyves Voorspellen werd gelanceerd: hiermee kun je strijden tegen je vrienden wie de uitslagen van de Eredivisiewedstrijden het beste kan voorspellen. Inmiddels zijn al meer dan 7,5 miljoen wedstrijden voorspeld.

Het voorspellen leverde al heel wat aardige feiten op. Zo wisten RKC Waalwijk-supporters gemiddeld de meeste punten per voorspelde wedstrijd scoren (8,9) en fans van De Graafschap supporters het minst…

Page generated in 1,344 seconds. Stats plugin by www.blog.ca