Facebook begint met uitrollen Timeline voor Pages

Facebook is zojuist begonnen met het uitrollen van de Facebook Timeline voor pagina’s. De eerste Timelines van Coca Cola en Starbucks zijn al live. Facebook Pages kunnen o.a. gebruik maken van een aantrekkelijke coverfoto en beschikken over een eigen tijdlijn waar mijlpalen van het bedrijf aan kunnen worden toegevoegd. Zo is de gehele geschiedenis van Coca Cola verwerkt in haar Timeline.  Lees meer over: Facebook begint met uitrollen Timeline voor Pages.

Inhaken: wat kunnen PR en advertising van elkaar leren?

Er gaat geen hype meer voorbij waar adverterend Nederland niet op inhaakt. Door slim in te spelen op een actueel onderwerp weten merken extra aandacht op zich te vestigen. Social media helpt ze een handje: een gevatte inhaker wordt nu eenmaal snel gedeeld.

Inhaken op een hype is dus zélf een hype geworden. In de PR gebeurt dit al jaren; tijd om best practices uit te wisselen dus. Lees meer over: Inhaken: wat kunnen PR en advertising van elkaar leren?.

Page generated in 1,560 seconds. Stats plugin by www.blog.ca