ReclameReview: Diergaarde Blijdorp

ReclameReview: Diergaarde BlijdorpAls je van voetbal houdt, kan het je bijna niet ontgaan zijn dat Diergaarde Blijdorp de nieuwe shirtsponsor is van Feyenoord. Dankzij ASR, dat tot het einde van het voetbalseizoen de shirtsponsoring doneert aan de noodlijdende Rotterdamse dierentuin. De campagne wordt ondersteund met een feelgood-commercial met in de hoofdrol Giovanni van Bronckhorst. Lees meer over: ReclameReview: Diergaarde Blijdorp.

ReclameReview: Diergaarde Blijdorp

ReclameReview: Diergaarde BlijdorpAls je van voetbal houdt, kan het je bijna niet ontgaan zijn dat Diergaarde Blijdorp de nieuwe shirtsponsor is van Feyenoord. Dankzij ASR, dat tot het einde van het voetbalseizoen de shirtsponsoring doneert aan de noodlijdende Rotterdamse dierentuin. De campagne wordt ondersteund met een feelgood-commercial met in de hoofdrol Giovanni van Bronckhorst. Lees meer over: ReclameReview: Diergaarde Blijdorp.

Ken Segall: “The best way to become a big agency is not to act like one”

Ken Segall: “The best way to become a big agency is not to act like one”Vanaag staat hij op Marketing Pioneers, gisteren sprak hij tijdens de breakfastsessie van Energize: Ken Segall, één van de bedenkers van de legendarische Think Different campagne van Apple. Segall nipte aan zijn koffie, at een croissantje en gaf een inspirerende presentatie rondom het thema van zijn nieuwe boek: “Insanely Simple”. Lees meer over: Ken Segall: “The best way to become a big agency is not to act like one”.

Ken Segall: “The best way to become a big agency is not to act like one”

Ken Segall: “The best way to become a big agency is not to act like one”Vanaag staat hij op Marketing Pioneers, gisteren sprak hij tijdens de breakfastsessie van Energize: Ken Segall, één van de bedenkers van de legendarische Think Different campagne van Apple. Segall nipte aan zijn koffie, at een croissantje en gaf een inspirerende presentatie rondom het thema van zijn nieuwe boek: “Insanely Simple”. Lees meer over: Ken Segall: “The best way to become a big agency is not to act like one”.

Page generated in 0,897 seconds. Stats plugin by www.blog.ca