[Advertorial] Marketingthema’s 2013, de visie van inspirerende experts

[Advertorial] Marketingthema’s 2013, de visie van inspirerende expertsAfgelopen najaar heeft NIMA in samenwerking met Motivaction onderzoek gedaan naar de ontwikkelbehoefte van marketeers. Uit dit onderzoek kwamen tien marketingthema’s naar voren waarop NIMA haar ontwikkelprogramma invulling heeft gegeven in samenwerking met experts, inspirators en businesspartners. Lees meer over: [Advertorial] Marketingthema’s 2013, de visie van inspirerende experts.

Copernica breekt markt open met eigen MTA

Copernica breekt markt open met eigen MTAEerder deze week kondigde Copernica, leverancier van software voor e-mailmarketing, webpagina’s, mobile en automatische campagnes, aan een eigen mail transfer agent (MTA) op de markt te brengen, MailerQ. Een opmerkelijke move, niet alleen omdat het een achterwaartse kanaalintegratie betreft waarbij Copernica de rol van een leverancier overneemt, maar vooral ook omdat de markt voor dergelijke leveranciers vastgeroest leek. Lees meer over: Copernica breekt markt open met eigen MTA.

Copernica breekt markt open met eigen MTA

Copernica breekt markt open met eigen MTAEerder deze week kondigde Copernica, leverancier van software voor e-mailmarketing, webpagina’s, mobile en automatische campagnes, aan een eigen mail transfer agent (MTA) op de markt te brengen. Een opmerkelijke move, niet alleen omdat het een achterwaartse kanaalintegratie betreft waarbij Copernica de rol van een leverancier overneemt, maar vooral ook omdat de markt voor dergelijke leveranciers vastgeroest leek. Lees meer over: Copernica breekt markt open met eigen MTA.

Page generated in 1,297 seconds. Stats plugin by www.blog.ca