Alle JIC’s op een kluitje

Deze en volgende week gaan de Joint Industry Committees (JIC’s) en de betrokken marketingbureaus verhuizen richting één groot Mediahuis. Hiertoe is besloten teneinde de samenwerking te intensiveren en optimaliseren. Het gaat om de Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal LuisterOnderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM), het Instituut voor Media Auditing (HOI), Stichting Promotie Onderzoek Televisie […]

Gerelateerde berichten:

Even geduld a.u.b.

We hebben ontdekt dat de PC en allerlei andere grote schermen behoorlijk uit de gratie zijn. Tablets en smartphone zetten de toon. Hoogste tijd om het ‘onderzoekskrantje’ over mediaonderzoek om te zetten naar een hippe full-responsive-omgeving. Dit weekend vindt de migratie plaats en nemen we afscheid  van het design dat 6,5 jaar lang trouwe dienst […]

No related posts.

Page generated in 1,474 seconds. Stats plugin by www.blog.ca