Doe eens origineel: webdesign voor je emorationele bezoekers

Bij veel bedrijven waar ik kom, staat hetzelfde vraagstuk op de agenda: hoe zorg ik voor conversieoptimalisatie. Ik krijg de vraag of ik wil A/B-testen voor een hogere omzet. Nauurlijk, geen probleem. Sterker nog, ‘ik ben er van’. Buttontje links versus rechts, semantiek, kleurvariëteit, vorm, volgordelijkheid. Maar is dit de single key to success? We […]

Was de change manager van Overtoom/Manutan succesvol?

Was de change manager van Overtoom/Manutan succesvol?

Jeroen van Koningsbrugge kan weer een mooi typetje toevoegen aan zijn repertoire. De tv-commercial van Overtoom, uh Manutan dus, waarin hij verschijnt als change manager Bob de Haan, zorgde voor veel discussie op social media de afgelopen maand. Ik zag veel positieve, maar ook veel negatieve berichten langskomen. Aan de hand van een socialmedia-analyse laat ik zien hoe men deze televisiecommercial ontving en wat de merkeffecten waren.


Lees meer over: Was de change manager van Overtoom/Manutan succesvol?.

Page generated in 1,122 seconds. Stats plugin by www.blog.ca