Online advertentiebestedingen in Europa: mobiel doet (eindelijk) mee

Online advertentiebestedingen in Europa: mobiel doet (eindelijk) mee

Tijdens de 8e editie van het jaarlijkse Interact heeft IAB Europe bekend gemaakt dat de online advertisingbestedingen 2013 met 11,9 procent zijn gegroeid naar een totale marktwaarde van 27,3 miljard euro. In 2012 was de online advertentiemarkt nog goed voor 24,4 miljard euro. De Oost-Europese markten zorgden voor de grootste groei. De gevestigde markten, waaronder Nederland, zetten hun stabiele groei voort gedreven door automated trading en door mobiel beter te benutten. 


Lees meer over: Online advertentiebestedingen in Europa: mobiel doet (eindelijk) mee.

B2B heeft op Facebook niks te zoeken

“Onze marketingmevrouw bakt niks van sociale media”, klaagde de directeur van een baksteenfabriek enige maanden geleden. “De enige fans op onze fanpage zijn onze medewerkers en mijn moeder.” Op een zakenborrel raakte ik met deze baksteendirecteur aan de praat. Bakstenen Ik vroeg hem: “Waarover post de marketingmevrouw?” “Over bakstenen. En over dingen die met die […]

Page generated in 1,245 seconds. Stats plugin by www.blog.ca