Pulse 7.1 LED + Wireless Audio System lamp, pure innovatie uit China

Sengled, een giga LED fabrikant uit China heeft onlangs de nieuwe Pulse 7.1 LED + Wireless Audio System lamp in Amsterdam geïntroduceerd. Het is even wennen aan het idee, een lamp waar ook muziek uit komt. Voor ons was het in ieder geval geheel nieuw en heel eerlijk ben ik nu een aantal weken later er nog steeds een beetje verbaasd over. 

Eerder dit jaar lanceerde Sengled haar Pulse LED + Wireless Audio System startpakket 2.0 (1 Master lamp en 1 Satellite lamp) in Europa en de VS. 

Deze Sengled Pulse 7.1 is een LED lamp en Bluetooth stereo speaker van JBL die met een zeer handig en duidelijk appje wordt bestuurd. Eén Master lamp kan tot 7 Satellite lampen ondersteunen. Meerdere lampen kunnen tegelijkertijd en direct worden bediend. De Sengled Pulse is eenvoudig te plaatsen – net als elke andere LED lamp. Om een goede geluidskwaliteit te krijgen is het verstandig om hem zo hoog mogelijk te hangen waarbij het geluid als het ware met het licht omlaag valt. Hij bespaart stroom en heeft de audiokwaliteit van JBL speakers, met een ware stereo en multi-room audio. De lamp ondersteunt 6 geluidseffectinstellingen (normaal, pop, jazz, klassiek, rock en film).

Wat je duidelijk merkt en hoort is de kwaliteit van de JBL speakers. Je moet de set zeker niet vergelijken met een paar dikke Sonos boxen. De Pulse lampen zijn vooral handig door ze door je huis te verspreiden waardoor je overal waar je bent (achtergrond) muziek hebt. Met de app is het regelen van het volume en de lichtopbrengst eenvoudig aan te passen. 

De set is eenvoudig te gebruiken en is compatibel met de meeste Bluetooth apparaten. Je hebt zoals al aangegeven geen afstandsbediening nodig; download simpelweg de gratis Android of iOS app. 

EpiCon Winter afgelast

De winter komt niet voor EpiCon. De organisatie achter de game-, comic- en fantasy-beurs, die deze zomer haar eerste editie beleefde, maakte vandaag bekend dat de editie van 6 tot 7 december niet door zal gaan. Naar eigen zeggen duren de onderhandelingen te lang om op tijd te kunnen beginnen.

Oorspronkelijk was het plan om één grote beurs met games, comics, cosplay en eSports te houden. EpiCon besloot echter – vanwege ‘grote interesse – haar evenement in tweeën te hakken. De zomer versie kreeg onder andere uitgevers als 2K en Warner Bros. Home Entertainment, diverse eSports finales en een Game of Thrones expositie.

De winter editie blijft echter achterwege. De onderhandelingen duren volgens Epicon zo lang dat de organisatie zich genoodzaakt voelt het evenement af te lasten, omdat ze ‘bezoekers en standhouders niet zo lang willen laten wachten’. Degenen die al een kaart hebben gekocht krijgen hun geld terug.

Deze zomer waren de DutchCowboys met 4.000 andere bezoekers op bezoek bij het nieuwste evenement van Nederland. We vonden het wat kleintjes, maar voor een eerste beurs haalden we er toch nog voldoende materiaal uit voor een podcast over Evolve en de nieuwe Borderlands. De organisatie sprak zelf van een succes, maar de keuze om het evenement te splitsen blijkt nu achteraf toch niet goed uitgepakt te hebben.

Citroën onthult de Citroën C3-XR in C42 op de Champs Elysées

Citroën wil zich steeds meer als een wereldmerk profileren. Eén op 4 verkochte Citroëns is voortaan bestemd voor de Chinese markt. Dit is de kern van de strategie en de reden waarvoor Citroën vandaag in C42, de vrij toegankelijk showroom op de Champs Elysées, de nieuwe C3-XR onthult. De C3-XR is een compacte SUV die robuustheid en elegantie moet uitstralen.

China is met meer dan 1 op 4 verkocht exemplaar van Citroën de grootste markt voor het Franse merk. In China groeit Citroën sneller dan de markt met een stijging van de verkoopcijfers van 19% aan het einde van augustus 2014 tegenover 12% groei van de markt. 

De onthulling van de Citroën C3-XR werd vandaag op een symbolische plaats gehouden om de 50ste verjaardag te vieren van de diplomatieke relaties tussen Frankrijk en China en om de Franse afkomst van deze SUV te onderstrepen.

CL-14-133-001

Meet Ozz – de interactieve cocktailshaker

De Ozz is een interactieve cocktailshaker, bestaande uit een witte, geometrische houder (de Ozz-device), en een Boston shaker. De Ozz-device is via bluetooth verbonden met de Ozz-app op je smartphone en komt tot leven wanneer je in de app een cocktail selecteert.

De app bevat een breed spectrum aan cocktailrecepten. Nadat je een recept hebt geselecteerd, zie je in je scherm welk ingrediënt je als eerste moet gebruiken. Tijdens het schenken licht de rand van het glas stukje voor stukje op, met de klok mee. Je blijft schenken totdat de rand een complete lichtcirkel heeft gevormd. Vervolgens verschijnt het volgende ingrediënt in je scherm. De app geeft ook aan hoeveel ijs je moet toevoegen en hoelang je moet shaken.

Features

Als cocktailmaker is je oog gefocust op het glas. Daarom biedt de Ozz ook daar de cruciale informatie aan, waardoor de technologie je direct helpt. De Ozz-app geeft je ook tips en informatie om bedreven te raken in de kunst van de mixology. Je krijgt realtime feedback aan de hand van je schenkgedrag en krijgt zo steeds meer gevoel voor verhoudingen en smaken.

Het vinden van jouw persoonlijke smaakprofiel, om zo de lekkerste cocktails te ontdekken én te delen met je gasten: hier helpt de app je ook bij. Verder ondersteund de Ozz het vinden van recepten de aansluiten bij je drankvoorraad of bij een speciale gelegenheid (zoals aperitief of dessert) of thema..

Ozz_app

Marlou van Rhijn in nieuwste Nike #JUSTDOIT campagne

Vandaag is de officiële wereldwijde lancering van de nieuwste Nike #JUSTDOIT campagne, waarvan eerder al werd bekendgemaakt dat Marlou van Rhijn er een hoofdrol in zou spelen. Naast onze Nederlandse Marlou zal ook het Zweedse DJ-duo Icona Pop en Britse singer-songwriter Ellie Goulding schitteren in deze Europese campagne.

Door middel van een serie korte films en digitale activatie wil Nike vrouwen inspireren om altijd tot het uiterste te gaan. 

Nike geeft aan dat ze te maken hebben met een nieuwe generatie vrouwen. Deze staan vroeg op voor een run, rennen dan ook nog eens sneller en gaan verder om nog beter te worden dan ze al zijn. Ze claimen bossen, parken, duinen en stranden als hardloopterritorium en verleggen hun grenzen. 

Deze maand daagt Nike door middel van verschillende events vrouwen uit ‘to Just Do It’. Dat gebeurt op een voor Nike innovatieve en inspirerende manier. Deze uitdagingen worden voortgezet door middel van een digitale campagne om vrouwen te motiveren om beter, sneller en sterker te worden. Je kunt het, je hoeft het alleen nog maar te doen.Wie wil meedoen moet kijken op Nike.com/justdoit waar je je kunt aanmelden voor één van de challenges. Deel jouw challenge met de hashtag #JUSTDOIT!

Nike_just_do_it_campagne

[Infographic] Hoe belangrijk zijn online reviews nou echt?

Online reviews zijn belangrijk, net zoals de conversatie met je klanten. Social media is vrijwel net zo belangrijk (of zelfs belangrijker) als Google. Maar social media is ook een shoutbox waar mensen ongezouten hun mening geven, al of niet onderbouwd met argumenten.

Maar goed we verwachten openheid, we willen en kunnen alles van iedereen vinden en weten. We willen onze reputatie tonen. We vinden het belangrijk wat anderen van ons vinden en willen graag gezien, en dus gevonden, worden. 

Naast comments, likes en followers zijn er ook de online reviews die voor jouw bedrijf of dienst heel belangrijk kunnen zijn. “Maar zijn online reviews echt zo belangrijk? Checken mensen echt reviews voordat ze aankopen doen?” Uit onderzoek van OpenCompanies blijkt dat 92% (!) van de ondervraagden online reviews checkt voordat ze een aankoop doet. En de tweede vraag die je dan krijgt, is altijd: “Ja, maar schrijven mensen dan niet alleen maar negatieve reviews?” Nee, dat doet slechts 2%!

Benieuwd naar alle bevindingen en hoe zowel ZZP’ers als MKB’ers meer reviews voor hun bedrijf kunnen genereren? Bekijk dan op je gemak onderstaande infographic.

Infographic---Reviews-geven-OpenCompanies

Page generated in 1,421 seconds. Stats plugin by www.blog.ca