Dit gebeurde er in augustus op social media

Dit gebeurde er in augustus op social media

Net als juni en juli heb ik ook deze maand alles wat er gebeurde op sociale media verzameld in één blog. Voordat ik begin te vertellen wat er gebeurde op de sociale netwerken, start ik met een mooi inzicht van een collega die deze maand een wetenschappelijke studie samenvatte: socialmedia-engagement leidt tot een betere reputatie en een goede reputatie leidt tot meer winst. Het devies is dus: engagement uitlokken! Dat lukte T-Mobile, Ziggo en Parnassia deze maand aardig, maar ik betwijfel of dat heeft bijgedragen aan hun winst…


Lees meer over: Dit gebeurde er in augustus op social media.

Gamecowboys podcast: Boodschappenlijstje: the game

Rick, Marnix, Martijn en Patrick bespreken de games va het najaar, proberen enthousiast te worden van de line-up, falen, maar bespreken gelukkig ook het nieuws en wat ze gespeeld hebben (o.a. Volume, Act of Agression en Until Dawn) én zetten nog een boompje op over de manier waarop Westerse RPG’s ons overladen met quests.

Wil je altijd zeker zijn dat je de podcast zo snel mogelijk te horen krijgt? Abonneer je dan op onze podcast feed en dan ben je elke week opnieuw als eerste aan de beurt. Enjoy!

Customer Experience & CRM in 1 day op 9 september! #ADV

Customer Experience & CRM in 1 day op 9 september! #ADV

​We leven in een wereld waarbij de beleving van de klant de belangrijkste toegevoegde waarde is. Loyaliteit is als term aan het verschuiven, we zijn niet meer loyaal aan een merk maar we zijn loyaal aan mensen die ons aandacht schenken en een experience geven. Zoals in de horecabranche al jaren geldt dat een minder goede kok met een goede service leidt tot een goede waardering van het restaurant. Een goede kok met een slechte service zal niet tot de toppers gaan behoren. Een voorbeeld uit de praktijk dat ons leert dat beleving een succesfactor is.


Lees meer over: Customer Experience & CRM in 1 day op 9 september! #ADV.

Page generated in 1,347 seconds. Stats plugin by www.blog.ca